Портфоліо проекту

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

НАЗВА ПРОЕКТУ

Використання персонального комп`ютера під час вивчення Харківщинознавства

Назва навчальної теми

Харківщина в період Великої Вітчизняної Війни
Основний та другорядний навчальні предмети
Харківщинознавство, історія України, Інформатика

Вік учнів, клас 13-14 років 9 клас


Стислий опис проекту


Історична спадщина нашого народу - трагічний, драматичний, суперечливий і дуже цікавий матеріал для пізнання минулого і розуміння сучасного життя. Для чого ми повинні вивчати сторінки болю і трагедії Великої Вітчизняної Війни на Харківщині? Чому ми повинні пам`ятати ті далекі часи і героїв минулого? На ці питання дадуть відповіді учні-учасники проекту. 


Учні навчаться висловлювати власні думки і враження, аргументувати певну позицію та пропонувати свої ідеї, приймати чи відхиляти рішення інших учасників.


План навчального проекту(посилання)
План впровадження проекту(посилання)

Навчальні цілі
Впродовж роботи над проектом учні будуть вчитися працювати із інтернет-джерелами інформації, Вікіпедією, історичними сайтами, спогадами очевидців та демонструвати знайдену інформацію іншим учасникам проекту. Учні повинні  критично осмислювати знайдені дані і факти, обирати серед них головні і другорядні сегменти матеріалу. Із запропонованих і обговорених матеріалів учні створять власні презентації. Дана робота сформує у дітей уміння і навички критичного мислення, узагальнення фактів і інформації, компонування обраних ілюстрацій за тематичними розділами, створення презентацій у програмі Microsoft Office PowerPoint

Опис оцінювання
На першому етапі проекту знання та вміння учнів оцінюються за допомогою анкетування. Після перегляду презентації вчителя учні заповнюють форму З-Х-Д. Дана форма допоможе вчителеві визначити потреби учнів і скоректувати їхню діяльність у процесі роботи над проектом. Під час перегляду створених учнями презентацій, вони заповнюють форми для опитування. Протягом всього проекту доцільно кожному учню вести "Щоденник успіхів", де він помічає власні досягнення. Вчитель проводить консультації і корекційну роботу протягом вивчення усіх уроків теми. Опитування проводиться на початку, у середині і наприкінці проекту. Це робиться для допомоги учням у розвитку навичок мислення вищих рівнів та самостійного виконання складових проекту

Діяльність учнів
Для роботи над проектом учні поділяються на малі групи, можливо - пари. На початковому етапі вчитель мотивує діяльність учнів, обговорює цілі і завдання проекту. Весь цей матеріал вчитель викладає у презентації, яка одночасно є зразком для майбутніх учнівських презентацій. Кожна група, працюючи над проектом, використовує додаткову літературу, Інтернет і місцеві матеріали. Кожна група формує список запитань, на які вона повинна дати відповіді у ході роботи. Результатом виконаної роботи стануть презентації і публікації учнів. Учитель протягом проекту спостерігає, радить, коригує, оцінює діяльність учнів. Причому оцінювання має стимулюючий характер. Учні можуть взяти участь у оцінюванні через самооцінювання. У цьому їм допоможуть "Щоденники успіхів".
Етапи роботи над проектом:
-Збір інформації з різних джерел;
-Створення малих груп за інтересами, визначення обраних напрямків роботи;
-Демонстрація учнівських презентацій і їх обговорення;
-Вихідне оцінювання.

Загальна оцінка проекту повинна містити вмотивований коментар вчителя або являтися наслідком обговорення у групах. При цьому учитель і учні повинні виявляти знання змісту предмету дискусії та повагу і толерантність. 

Відомості про автора

Ім`я, прізвище Вікторія Паніотова
Фах, навчальний предмет Історія, Харківщинознавство
Навчальний заклад Барвінківська гімназія № 1 Місто/село, район, область місто Барвінкове, Барвінківського району Харківської області
Контактні дані Відомості про тренінг

Місце проведення тренінгу Барвінківська гімназія № 1
Тренер Пересада А.І.














Немає коментарів:

Дописати коментар