четвер, 4 жовтня 2012 р.

Рефлексія до модуля 4


Мені видалося цікавим те, що протягом роботи над проектами можна проводити дуже різноманітні методи і форми оцінювання, які вже самі по собі є творчими і неординарними підходами до оцінювання. Необхідно залучати учнів до самооцінювання, а для цього потрібно забезпечити учнів наступним:


     -    чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів;
-    моделями та інструкціями для високоякісної роботи;
-    можливостями для здійснення моніторингу власного просування учнів у навчанні.

Процес оцінювання необхідно вести протягом усього проекту. Оскільки це допоможе учням порівнювати свої результати на початку проекту, та по завершенні, тобто це збільшить стимуляцію учнів і  також мотивацію при виконанні  проектів. 

Посилання на джерело зображення: http://small-games.info/?go=dev&d=3359

Немає коментарів:

Дописати коментар