Мені видалося цікавим те, що протягом роботи над
проектами можна проводити дуже різноманітні методи і форми оцінювання, які вже
самі по собі є творчими і неординарними підходами до оцінювання. Необхідно
залучати учнів до самооцінювання, а для цього потрібно забезпечити учнів
наступним:
-
чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів;
- моделями та
інструкціями для високоякісної роботи;
- можливостями
для здійснення моніторингу власного просування учнів у навчанні.
Процес оцінювання необхідно вести протягом усього проекту.
Оскільки це допоможе учням порівнювати свої результати на початку проекту, та
по завершенні, тобто це збільшить стимуляцію учнів і також мотивацію при виконанні проектів.
Посилання на джерело зображення: http://small-games.info/?go=dev&d=3359
Посилання на джерело зображення: http://small-games.info/?go=dev&d=3359
Немає коментарів:
Дописати коментар